Açılıyor...

Teslimat ve İade

Siparişin Kargoya Verilmesi

Aldığımız her siparişi en kısa sürede hazırlıyor ve güvenle evine getiriyoruz.

Siparişinizdeki ürünleri, ürün detay sayfamızda da belirttiğimiz operasyon türlerine göre teslim ediyoruz. Teslimat türü aldığınız ürüne göre değişiyor. Teslimat detaylarında ürünün nakliye mi yoksa kargoyla mı geleceğini belirtiyoruz. Ürün sayfasında nakliye ile gönderilen ürünler için ‘Nakliyeli Teslimat’, kargo ile gönderilen ürünler için ‘Kargoyla Teslimat' yazıyoruz.

 

Kargo ile yapılan teslimatlarda;

  • Kargo ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır.
  • Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir.
  • Ürünü teslim aldığınız anda kontrol etmelisiniz ve kargodan kaynaklanan bir sorun varsa, ürünü kabul etmeyiniz ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturunuz.
  • Teslimat adresi, sipariş anında verdiğiniz adrestir. Adres değişiklikleri ürün kargoya verilmeden yapılabilir.
  • Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve size buradan teslim almanız için bilgilendirme yapılır. Size belirtilen süre içinde kargoyu teslim almanız gerekecektir.

Nakliye ile yapılan teslimatlarda

  • Nakliye ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda teslimat için uygun haftanın belirlenmesi için SMS veya arama yoluyla size ulaşıyoruz. Kesinleşmiş teslimat tarihi, seçeceğiniz 7 günlük aralıktan Bormo Luxury’nin belirleyeceği bir güne planlanır.
  • Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla size ulaşılır ve onayınız alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.
  • Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.
  • Özel bir durum söz konusu ise veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için ekstra nakliye ücreti talep edebiliriz.
  • Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz.
  • Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda tarafınızca belirtilmesi gerekir.
  • Teslimat adresi, sipariş anında verdiğiniz adrestir. Adres değişiklikleri ürün nakliyeye verilmeden yapılabilir.
  • Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk müşterimize aittir.

    Ürün İadesi 

    Standart ürünlerde;

    Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ürününüzü iade edebilirsiniz. Bu talebinizi süresi dolmadan, form doldurarak iletebilirsiniz.
    Teslim tarihinden 14 günlük cayma hakkı süresi bittikten sonra standart ürünlerde keyfi iade alınamamaktadır.

    Özelleştirilmiş ürünlerde;
    Özelleştirilmiş ürünlerde (renk , ölçü v.b.) cayma, iade ve değişim hakkı kesinlikle bulunmamaktadır.
    Ayrıca,
    Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.